Generacija 5 – Dolazim za 5 minuta (+TEKST)

STRANICA ZA DOBRU MUZIKU

——————-

Generacija 5 // Dolazim za 5 minuta

album: Generacija 5 (1980)

——————-

TRACKLIST

1. Dolazim za pet minuta

2. A ti

3. Pseto

4. Rodjen na asfaltu

5. Ti i ja

6. Nedelja

7. Veza

8. Probudi se iz sna

——————-

TEKST

Dolazim za pet minuta

nemoj da bezis, ne budi dete

samo cu skociti preko puta

da kupim pice i cigarete

Dolazim za pet minuta

evo ti novine, nesto pronadji

ploce su tamo levo u sobi

ja trcim dole, sama se snadji

Ref. 2x

Ne boj se, necu ti nista

treba mi rame za plakanje

treba mi skloniste od buke

treba mi muzika i stisak ruke

Dolazim za pet minuta

molim te, ostani gde si

iskljuci telefon, zakljucaj vrata

treba mi ljubav, a ti to jesi

Ref. 2x

——————-

The post Generacija 5 – Dolazim za 5 minuta (+TEKST) appeared first on Pets Guide To Everything.

Leave a Reply

